Πληρωμένες αναρτήσεις
To Facebook γίνεται λίγο λιγότερο «δωρεάν» για τους χρήστες του
- Facebook: η επιπλέον προβολή χρεώνεται
- ΟυάσινγκτονΗ πίεση για αύξηση της κερδοφορίας φαίνεται ότι εντείνεται στο Facebook μετά την -όχι και τόσο εντυπωσιακή- είσοδό του στο χρηματιστήριο. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι λανσάρει στις ΗΠΑ και σε 20 ακόμα χώρες μια δοκιμαστική λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν προκειμένου να αυξήσουν τους αναγνώστες των αναρτήσεών τους.
Η νέα υπηρεσία, με την ονομασία Promoted Posts, υποτίθεται ότι προορίζεται για ανακοινώσεις γάμων, προσκλήσεις για πάρτι και άλλες αναρτήσεις ιδιαίτερης σημασίας, χωρίς όμως να υπάρχει περιορισμός ως προς το περιεχόμενο.
Σε πρώτη φάση, η τιμή της υπηρεσίας καθορίστηκε στα 7 δολάρια ανά ανάρτηση.
Δείτε ακόμα: Ένα δισεκατομμύριο χρήστες στο Facebook κάθε μήνα
Όταν ο χρήστης πατήσει το κουμπί «Promote» σε μια ανάρτηση και πληρώσει μέσω κάρτας, η ανάρτηση αυτή θα εμφανίζεται πιο ψηλά στη ροή αναρτήσεων και θα είναι ορατή σε περισσότερους από τους φίλους του χρήστη.
Σήμερα, επισημαίνει το Tech Crunch, μόλις το 12 με 17 τοις εκατό των φίλων ενός χρήστη βλέπουν στη ροή τους μια τυχαία ανάρτησή του.
Το Promoted Post, ανακοίνωσε το Facebook σε εταιρικό ιστολόγιο, σε πρώτη φάση απευθύνεται μόνο σε ιδιώτες που έχουν λιγότερους από 5.000 «φίλους».
Η δοκιμή της υπηρεσίας ξεκίνησε στη Νέα Ζηλανδία προτού το Facebook μπει στο χρηματιστήριο.
Ακόμα και σήμερα, το Facebook υπόσχεται ότι το κοινωνικό δίκτυο «είναι και πάντα θα είναι δωρεάν». Όπως φαίνεται όμως, το δωρεάν είναι σχετική έννοια.Ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποιούν ενεργά το Facebook κάθε μήνα, ανακοίνωσε ταπεινά και συνάμα υπερήφανα ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, το πρωί της 4ης Οκτωβρίου 2012.
«Σας ευχαριστώ για την τιμή που κάνατε σε εμένα και την μικρή μου ομάδα να σας υπηρετούμε. Το να συνδράμεις στην δικτύωση ενός δισεκατομμυρίου ανθρώπων είναι εκπληκτικό, μακράν το πρώτο για το οποίο είμαι υπερήφανος από όλα όσα έχω κάνει στην ζωή μου», είπε ο 28χρονος από την σελίδα του τουλάχιστον σε 16 εκατομμύρια «φίλους» του στο μεγαλύτερο σάιτ κοινωνικής δικτύωσης σήμερα.
Άλλα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία με αφορμή το ορόσημο του 1 δισ. ενεργών χρηστών το μήνα είναι τα ακόλουθα:
Από την έναρξη της παροχής των υπηρεσιών του, τον Φεβρουάριο του 2004, το Facebook έχει- 1,13 τρισεκατομμύρια like (η δυνατότητα υπήρχε από τον Φεβρουάριο του 2009)
- 140,3 δισεκατομμύρια διασυνδέσεις φίλων
- 219 δισεκατομμύρια φωτογραφίες έχουν γίνει upload από τους χρήστες μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου 2012, αριθμός που εξαιρεί τις φωτογραφίες που έχουν διαγραφεί. Εάν συνυπολογιστούν όλες οι φωτογραφίες που έχουν γίνει upload στο Facebook, τότε ο αριθμός αυτός θα έφτανε τα 265 δισ. Η δυνατότητα υπάρχει στην υπηρεσία από το φθινόπωρο του 2005.
- 17 δισεκατομμύρια αναρτήσεις με πληροφορία θέσης,συμπεριλαμβανομένων των λεγόμενων check-in (από τον Αύγουστο του 2010)
- 62,6 εκατομμύρια τραγούδια έχουν αναπαραχθεί 22 δισεκατομμύρια φορές («210.000 χρόνια μουσικής», από την διάθεση app ακρόασης μουσικής τον Σεπτέμβριο του 2011)
Επίσης, τo Facebook ανακοίνωσε τα κύρια χαρακτηριστικά του προφίλ των χρηστών που έκαναν εγγραφή στην υπηρεσία την εβδομάδα πριν το ορόσημο του 1 δισ. ενεργών χρηστών το μήνα:- Η μέση ηλικία χρήστη είναι 22 ετών
- Οι πέντε χώρες από τις οποίες συνδέθηκαν χρήστες την επίμαχη εβδομάδα είναι η Βραζιλία, η Ινδία, η Ινδονησία, το Μεξικό και οι ΗΠΑ (δεν βρίσκονται σε σειρά προτεραιότητας)
- 600 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν το Facebook από το κινητό (mobile users)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου